Curso de español

8 december 2021 - Madrid, Spanje

Deze week ben ik begonnen met de spaanscursus. Deze zal ik volgen tot en met 17 december en tot die tijd zit ik in een gedeeld appartement met andere studenten die hier bijvoorbeeld zijn voor stage.

Het is een appartement MIDDEN in het centrum. Bij het naar buiten lopen, sta je meteen in een drukke winkelstraat van Madrid. Dichter bij een echte Madrid ervaring kun je bijna niet komen! Binnen 5 minuten wandelen sta ik in de sportschool en binnen 15 minuten wandelen ben ik bij de cursusschool of bij het Retiro park!

In mijn video's heb ik een video toegevoegd hoe het eruit ziet als ik mijn voordeur uitstap.

Gisteren had ik de eerste dag van mijn cursus en hoe leuk is het om te zien dat Madrid nog aan het wakker worden is! De drukke straat is veranderd in een nog slapende stad.

5C834062-9340-46B9-90F1-F41011337CA8

368EA48B-F322-4C18-9196-ABB479BF292E

Vandaag was een vrije dag aangezien het vandaag het hoogfeest van de onbevlekte ontvangenis van maria is in Spanje. Morgen ga ik weer verder met de cursus en ik ben erg benieuwd wat het mij gaat brengen, maar het lijkt veelbelovend!

1. Linda Gosse:
    9 december 2021
    Leuk om zo met je mee te kunnen kijken!!